پیشنهاد ویژه

تا 2۰ درصد تخفیف ویژه رمان های تازه منتشر شده

همراه عزیز انتشارات آنا پنا جهت چاپ نوشته های خود لازم است ناشری را انتخاب کنید که بتواند شما را در پیشبرد اهدافتان یاری کند لازم است در انتخاب ناشر به کیفیت در تولید کتاب، حسن خلق و احترام به مخاطب، پایبندی به تعهدات و مسئولیت‌پذیری او توجه داشته باشید؛ همچنین هرگاه بین دو انتشارات که در هر چهار مؤلفه ذکر شده برابرند ناشری را انتخاب نمایید که یا همشهری شما باشد و یا به شهر شما نزدیک تر باشد. در اینجا نظر شما را به بسط و توضیح چهار مؤلفه اساسی ذکر شده جلب می‌نماییم:

  1. استفاده از یک شابک برای چاپ چندین کتاب (شابک هر کتاب باید منحصر بفرد باشد در غیر این صورت کتاب هیچ ارزش قانونی ندارد)
  2. عدم درخواست فیپا و استفاده از یک فیپای صوری در کتاب
  3. چاپ غیر قانونی کتاب قبل از صدور مجوز چاپ کتاب
  4. عدم دریافت اعلام وصول قبل از تحویل کتاب به نویسنده
  5. استفاده از کاغذ و موادی غیر از آنچه که در قرارداد آمده است به عنوان مثال در قرارداد بهترین کاغذ اندونزی (آپریل مشکی) ذکر شده است ولی در عمل از کاغذ چینی استفاده شده است.
  6. عدم تحویل به موقع کتاب که در مواردی تا چندین ماه به طول می‌انجامد.
  7. تغییر مبلغ قرارداد به بهانه تورم و تغییر قیمت‌های بازار. در انتشارات سنا هرگاه قراردادی منعقد گردد و قسط اول آن از طرف نویسنده پرداخت گردد هیچگاه و تحت هیچ شرایطی مبلغ آن تغییر نمی‌کند؛ بار ها پیش آمده است که به علت تحریم‌ها، چند روز پس از عقد قراردادهای با مبالغ سنگین و تیراژهای بالا حدود ۴۰% مواد مصرفی جهت چاپ کتاب گران شده است ولی انتشارات سنا به چاپ و تحویل کتاب در موعد قرارداد جامه‌ی عمل پوشانده است. لازم به ذکر است که فسخ قرارداد به بهانه‌ی تورم پس از واریز پول توسط نویسنده غیر قانونی است و نویسنده محترم می‌تواند از هر ناشری که مرتکب این عمل شده است شکایت کند.
Receive the latest news

Subscribe To Our Weekly Newsletter

Get notified about new articles